Yellotab support – Serviceboken

Vaccinera dina produkter mot problem och ge tillverkar förbättrade möjligheter att samla erfarenhet av kända problem så att du som användare slipper problem och får en bättre upplevelse av produkten.

I dagens samhälle ställs allt större krav på att saker fungerar utan några problem med ett minimum av tillsyn, samtidigt som mindre resurser finns tillgängligt som ansvarar för när det inte fungerar. Därför är YelloTAB support ett viktigt verktyg för att kunna arbeta förebyggande och att förhindra oförutsedda problem under en produkts hela livscykel.

Vi kallar det att vaccinera sina produkter mot problem.

Kategori:

Beskrivning

Så här fungerar det!

Första steget är att ta fram YelloTAB godkänd dokumentation på era produkter. YelloTAB godkänd innebär att dokumentationen är producerad så att den går att publicera digitalt med de nya krav som de ställer, bl.a

  • Dela upp i mindre delar för att möjliggöra publicering av delmoment
  • Kategoriserad efter arbetsprocess (syfte)
  • Märkt med (Innehålls)-Typ för dokument, målgrupp, kunskapsnivå
  • Med bra dokumentation löser dina användare själv snabbt de problem som uppstår.

Du kan sedan knyta din information och göra tillgänglig på olika platser. T.ex lägga in i din egen workbook.

 

 

Recensioner

Det finns inga recensioner än.

Bli först med att recensera ”Yellotab support – Serviceboken”

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.